پکیج جامع حرکات اصلاحی و افزایش قد

مشاهده اطلاعات کامل پکیج

- تمامی افرادی که دارای عارضه های سر به جلو؛ قوز بالاتنه؛ شانه نابرابر؛ گودی کمر؛ کم بودن گودی کمر؛ زانوی ضربدری؛ زانوی پرانتزی؛ کف پای صاف و... میباشند و علاقه مندند که با یادگیری تمریناتِ مناسب برای هر عارضه؛ براحتی در منزل یا باشگاه بدونِ ابزار ( یا فقط با یک کش و دمبل ) تحت نظر ما عارضه خود را رفع کنند ( فصل حرکات اصلاحی )

- تمامی افرادی که در هر رنج سنی ( ۶ الی ۷۵ سال ) به دنبال اصلاح پاسچر و افزایش قد ۲ الی ۵ و حتی تا ۱۰ سانتیمتر میباشند ( فصل افزایش قد )

- افرادی که در تایم زیاد دارای پوزیشن ساکنِ نشسته یا ایستاده هستند

مانند نشستن بیش از حد در کارمندان/ پزشکان/ دانش آموزان/ دانشجویان/ برنامه نویسان/ کارکنان سالن های زیبایی/ نوازندگان/ گیمرها / تریدرها / حسابداران/ رانندگان/ تعمیرکاران/ و...   ( فصل بهداشت نشستن و ورزش کارمندی )

یا ایستادن و راه رفتن بیش از حد درپرستاران/ آرایشگران/ معلمان/ فروشندگان/ ویزیتورها / مهندس ها/ و... ( فصل بهداشت ایستادن و راه رفتن )

- افرادی که به علت پوزیشن های بدِ ‍‍‍‍‍خوابیدن؛ نشستن؛ ایستادن و راه رفتن دچار درد در ناحیه گردن؛ کمر؛ لگن؛ زانو و... میباشند و به دنبالِ راهکاری برای رهایی از درد و جلوگیری از دفورمگی بدن هستند و در نهایت خواستارِ پیشگیری ازعارضه های اسکلتی ( قوزبالاتنه/ سربه جلو/گودی کمر و...) میباشند ( فصل بهداشت خواب )

- افرادی که علت کمبود وقت یا صرفه جویی در هزینه ها علاقه ای به رفتن به مراکز حرکات اصلاحی یا باشگاه ها ندارند و به دنبال راهکاری علمی؛ راحت و کم هزینه میباشند که در منزل قابل اجرا باشد

- افرادی که به دنبال زیبایی بدن خود هستند.چرا که به طور مثال گودی بیش از حد کمر؛ شکم شما را بزرگتر جلوه میدهد یا قوز بالاتنه ناحیه سینه شما را افتاده و نازیبا نشان میدهد و...

- افرادی که در هر سنی به دنبال سلامتی؛ آگاهی و بالا بردنِ کیفیت زندگی خود هستند  

- دیدنِ این دوره به تمامی مربیان و دانشجویان تربیت بدنی که علاقه مند به افزایش دانش خود در حوزه های آناتومی؛ آسیب شناسی؛ حرکات اصلاحی و طراحی تمرین برای افراد دارای ناهنجاری یا آسیب دیده هستند به شدت توصیه میشود

این پکیج محصولِ بخشِ آموزشِ گروه ورزش و تندرستی امین سلامت میباشد.

با قاطعیت میتوان گفت که این پکیجِ جامع تا به امروز نمونه مشابهی نه تنها در ایران بلکه در دنیا نداشته و اولین پکیج جامع حرکات اصلاحی و افزایش قد درجهان میباشد که به زودی به زبان انگلیسی هم در دسترس علاقه مندانِ انگلیسی زبان قرار خواهد گرفت.

 -میتوانید بخشهایی از قسمت های مختلف پکیج جامع را در پیج اینستاگرام Aminfereidooni مشاهده کنید.

معرفی مدرسان دوره :

امین فریدونی : کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزش / مدرس فدراسیون / دارای مدرک بدنساز سطح عالی از آکادمی ملی المپیک / دوره دیده در آکادمی های مطرح اروپایی/...

اسماعیل شکری : دکترای تخصصی فیزیوتراپی / درمان غیر جراحی ضایعات اسکلتی_عضلانی و مفاصل؛ اختلالات دیسک و ستون فقرات

پیج اینستاگرام: drshokri.clinic

- مقدمه و توضیحات

 

- عارضه هایی که به تفکیک در بخش های مختلف ارائه شده :

سربه جلو ( فورواردهد‌ ) معرفی عارضه وعلت ها / راهکارِ رفع و تمرینات ورزشی

قوز بالا تنه ( کایفوز ) معرفی عارضه وعلت ها / راهکار رفع و تمرینات ورزشی

شانه گرد ( راندد شولدر ) معرفی عارضه وعلت ها / راهکار رفع و تمرینات ورزشی

شانه نابرابر /  معرفی عارضه وعلت ها / راهکار رفع و تمرینات ورزشی

گودی کمر ( لوردوزیس ) معرفی عارضه وعلت ها / راهکار رفع و تمرینات ورزشی

صافی کمر ( فلت بک ) معرفی عارضه وعلت ها / راهکار رفع و تمرینات ورزشی

زانوی ضربدری / معرفی عارضه وعلت ها / راهکار رفع و تمرینات ورزشی

زانوی پرانتزی / معرفی عارضه وعلت ها / راهکار رفع و تمرینات ورزشی

عارضه های دیگر...

 

-  بخش جذاب اصلاح پاسچر و افزایش قد

توضیحات جامع و راهکارهای دقیق علمی برای سنین ۶ الی ۷۵ سال

از لحاظ علمی بعد از بسته شدن صفحات رشد امکان رشد از طریق این صفحات ممکن نیست و تنها راهکار؛ اصلاح پاسچر و رسیدن به قد ژنتیکی خود است که به دلایل مختلف از ۲ الی ۵ و حتی در مواردی تا ۱۰ سانتیمتر به آن نرسیده یا از آن دور شده اید که با آموزشهای موجود در پکیج جامع به راحتی میتوانید آن را بازگردانده و به قد خود بیفزایید.

 

برای کودکان و نوجوانان تا قبل از بسته شدن صفحات رشد نیز در کنار تمام آموزشهای موجود در پکیج؛ برنامه تغذیه آموزشی مرتبط با افزایش قد توسط متخصصان ارشد تغذیه گروه امین سلامت به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد

لطفا به دنبال مکمل و قرص و عمل جراحی برای افزایش قد نباشید!

( تنها راهکار علمی موجود در جهان؛ افزایش قد از طریق اصلاح پاسچر میباشد که در پکیج جامع؛ صفر تا صدِ آن را به شما آموزش داده ایم )

 

 

- بهداشت نشستن و ورزش کارمندی ( آموزش کامل ارگونومی صحیح نشستن جهت جلوگیری از دفورمگی بدن و آموزش کامل ورزش هایی در حالت نشسته و ایستاده جهت رفع و جلوگیری از خستگی و مقابله با ایجاد ناهنجاری های اسکلتی )

 

- بهداشت ایستادن و راه رفتن ( آموزش اصول صحیح ایستادن و صحیح راه رفتن جهت جلوگیری از ایجاد ناهنجاری های قامتی و دردهای مفصلی و... )

 

- بهداشت خوابیدن ( آموزش پوزیشن های صحیح خوابیدن جهت جلوگیری از کمردرد و...

و آموزش جهت انتخاب بالشت و خوشخواب مناسب با شرایط بدنی شما جهت جلوگیری از ایجاد ناهنجاری های اسکلتی )

 

- بریس ها : توضیحات کامل درمورد قوزبند؛ زانوبند؛ کمربند ( باید ها و نباید ها )

 

- فایل های آموزش خودارزیابی / آموزش عکس برداری / ...

امروزه با توجه به بی تحرکی حاصل از زندگی های ماشینی؛ همه انسانها در معرض ایجاد ناهنجاری های اسکلتی میباشند که حاصل آن ظاهر نازیبا؛ آسیب های اسکلتی؛ دردهای مفصلی و... است. به قطع میتوان گفت که هیچ انسانی در دنیا بدون ناهنجاری نیست و هر کس به درصدی دارای مشکلات اسکلتی میباشد که دلیل اصلی آن عدم آگاهی در این حوزه است. با توجه به ارزشمند تر شدن زمان در این روزها و همچنین نیاز به صرفه جویی های مالی؛ بسیاری از افراد به ناهنجاری های خود توجه نکرده چرا که نمیخواهند ماه ها به مراکز حرکات اصلاحی مراجعه کنند و در کنار سختیهای جابجایی همچون ترافیک و اتلاف وقت؛ نمیخواهند هزینه های بعضا سنگین را پرداخت کنند. از این سو پکیج جامع راهکار آنهاست چرا که با حداقل هزینه میتوانند برای همیشه این آموزشها را در اختیار داشته و به راحتی و بدون ابزار در منزل تحت نظر متخصصان ما مشکلات قامتی خود را رفع کنند.

به علت محدودیت فعلی سرعت اینترنت در ایران؛ بعد از خریداری دوره شما عضو کانال اختصاصی در تلگرام خواهید شد که تمام ویدئوها و فایل های آموزشی به راحتی و برای همیشه در دسترس شما قرار خواهد داشت و بعد از رفع مشکلات اینترنتی؛ پکیج جامع روی سایتِ گروه نیز قرار خواهد گرفت و شما همزمان میتوانید هم در تلگرام و هم در سایت با رمز اختصاصی خودتان پکیج را مشاهده کنید.

( مشاهده دوره در کانال تلگرام برعکسِ سایت؛ فقط نیاز به یک بار دانلود دارد )

بعد از خریداری پکیجِ جامع؛ کارشناسانِ ارشد حرکات اصلاحی ما به صورت ۲۴ ساعته

در واتس اپ و تلگرام پشتیبانِ شما خواهند بود و در کنارِ ارزیابی بدنِ شما ( در صورت درخواستِ شما ) پاسخگوی تمام سؤالات شما میباشند

 

امین فریدونی نیز به عنوان مؤسس گروه امین سلامت و طراح این پکیج؛ پاسخگوی

دغدغه های احتمالی و سؤالات شما خواهد بود.

قیمت اصلی دوره ۴ میلیون تومان ( خارج از جشنواره فروش )

 

شامل تمام سرفصل های آموزشی ( رفع عارضه ها / افزایش قد / ورزش کارمندی / و... )

 

پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط متخصصان حرکات اصلاحی ما

 

برنامه نکات تغذیه رشد قد برای کودکان و نوجوانان به ارزش ۱ میلیون تومان که به صورت رایگان تقدیم میگردد

هدف اصلی من از تولید این پکیج کمک به مردم هست و کسایی که سالهاست منو میشناسن میدونن که دغدغه من همیشه آموزش و ایجاد آگاهی بوده

برای همین واقعا با جون و دل به صورت گروهی حدود ۱۴ ماه روی تولید این پکیج کار کردیم که بتونیم چکیده ای از بهترین تحقیقات علمی دنیا در کنار سالها تجربه خودمون و به زبان ساده به دستتون برسونیم که وقتی میبینیدش بگید خدا خیرشون بده... همین.

 

و در آخر کلام همیشگی من :

 

هیچ گامی در کائنات بی پاسخ نخواهد ماند...